Szkolny komputer a prawa administratora...

Autor: <kreemster_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 10:10:31 MET DST

Witam .
W mojej szkole Unia Europejska zafundowała nowe komputery. Wszystko
byłoby fajnie , ale nie da się na nich nic zrobić poza odpaleniem
painta i excela ^^ . Nie można nic zmieniać w ustawieniach zapory ani
innych zabezpieczeniach bo wszelkie prawa mam usunięte. Jescze , żeby
było śmieszniej odpalony jest jakiś "Cenzor" , który blokuje
przeróżniste strony będące zagrożeniem (i tutaj np statki na
gryonline.wp.pl czy interia.pl). I teraz pytanie do was , znawców , bo
nie wierze w to , że windows jest takim system który nie ma luk. Czy
wiecie jak to ominąć ? [aha pod menadżerem zadań też nie moge nic
zrobić *&* ]