Re: upierdliwy scandisk

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 09:39:46 MET DST

In news:5msm0e.t2b.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> typed:
> Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:442eda19$1@news.home.net.pl...

> Mam w swoim archiwum co najmniej kilka przypadków, kiedy chkdsk pomógł
> dopiero po wykonaniu spod Konsoli Odzyskiwania. Kiedyś się może
> zainteresuję, czym się te polecenia różnią.

Z moich doswiadczen wynika, ze 100% skutecznosc jest po wykonaniu spod
konsoli.
Natomiast po wpisaniu w okienko i zatwierdzenie [T], program wykona to
pobieznie (raz tak- raz tak) podobnie jak to bylo przy starszej wersji
scandisk (np. przy zlym zamknieciu systemu). Uruchomienie tego narzedzia z
DOS'a, a w tym przypadku z konsoli (chkdsk..) wykona oczekiwane zadanie.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy