Re: upierdliwy scandisk

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 12:56:56 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Mam w swoim archiwum co najmniej kilka przypadków, kiedy chkdsk pomógł
> dopiero po wykonaniu spod Konsoli Odzyskiwania. Kiedyś się może
> zainteresuję, czym się te polecenia różnią.

Ja polecenie wykonalem po normalnym odpaleniu windowsa -> cmd -> ....
Ten dysk to byl dodatkowy, nie ten systemowy.
Poniewaz zadna aplikacja nie uzywala go, wiec dal sie odmontowac.

Zabawne, ale zauwazylem ze chkdsk inaczej dziala spod konsoli a inaczej
spod windowsa (szczegolnie przy partycjach FAT32). Mam jeden dysk IDE.
Moj windows w domu nic nie mowi ze cos jest nie tak. Ale jak zaniose
dysk do znajomego, to tamten uznaje ze trzeba go sprawdzic (zanim
windows wystartuje).
Tradycyjnie nic nie zostaje oczywiscie odnalezione w sensie bledow. Bad
sectorow tez nie ma.
Kiedy znajomy przeinstalowal windowsa, to problem znikl.

Moon