Re: Karta TV 878 nie działa pod NT

Autor: mrsyonnie <mrsyonnie_at_gmail.com>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 06:01:59 MET DST

Mnie chodzi karta TV AverTV GO! na chipie Bt878.
Konfigurację mam następującą: NT 4.0 PL, SP6a,
DirectX 3.0, karta graficzna Matrox G400.

Avermedia udostepnia sterowniki do kart wszystkich
kart serii Aver Media TV (TV Capture, TV Capture98 VCR,
TV Phone, TV GO!, TV Studio i innych) dla Windows NT 4.0.
Można je ściągnąć stąd:
http://www.partner.optimus.pl/sterowniki/Sterowniki/Karty_telewizyjne/Aver/AverMedia_TV_NT/nt110.zip

Jezeli nie jest to karta Avermedi znakomitym rozwiązaniem
jest program MoreTV 3.53 PL lub JTV v. 2.6 (mogę podesłać).
Obydwa programy mają swoje wbudowane sterowniki, dlatego
raczej zadziałają z kartą na chipie 878.
Problemem może też być przestarzała karta graficzna, która
nie obsługuje trybu Overlay lub źle dobrany sterownik tunera.

MrsYonnie