?:Pakiety a bajty...?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 07:20:41 MET DST

WItam1

Wrzuciłem sobie ikonkę karty sieciowej do szufladki, aby mieć podgląd, ile
danych przeszło. (po najechaniu kursorem)
I pokazuje mi to w pakietach. a ja bym chciał, aby pokazywało w bajtach.
Wiem, że to możliwe, bo znajomemu zrobiłem komputer i na jednej karcie ma w
pakietach, a na drugiej w bajtach.
System Windows 2k pro, we właściwościach kart nie znalazłem opcji, która by
sugerowała, że zajęcie się nią, czyli np. za-/od-ptaszenie, zmieni sposób
pokazannia ilości przesłanych informacji.
Mam pytanie - jak to zmienić, aby pokazywało w bajtach? Wyrywanie komputera
od znajomego nie wchodzi w grę :)

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,