Karta TV 878 nie działa pod NT

Autor: Poot <fexel_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 03:52:08 MET DST

Witam.
Zainstalowałem pod NT, SP60a, i sterowniki do mojej karty TV (na chipsecie
878), sterownik specjalny pod NT oczywiście (dobrze sie zainstalował chyba,
bo sprawdzałem w panel sterowania/multimedia/sprzęt), ale na karcie TV mam
tylko czarny ekran, ewentualnie w innym kolorze ;) ale brak obrazu :(

pod innymi windowsami (95,98,me,2000,xp) podobny efekt był przy braku
directX chyba?
ale przecież pod NT nie instaluje się DX, tylko SP60a (?)

a generalnie, to chciałem odinstalować SP60a i zainstalować SP40 (po
przeczytałem w readme od pewnego programu do oglądania TV, ze był on
testowany na NT40 z SP40), ale SP60a niby się odinstalował, tylko że przy
próbie zainstalowania SP40 wypisuje mi, że mam już nowszy SP.

Co o tym wszystkim myślą fachowcy?