Re: VIA->nForce

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 00:58:15 MET DST

Osoba podpisana jako Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> w
artykule <news:e0j99s$9il$2@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> ok poradzilem sobie, dzialam juz na nForce, ale widze ze laduja sie
> jeszcze (mimo odinstalowania pakietu VIA) sterowniki zaczymajace sie od
> VIA. Czy powinienem je odinstalowac a jesli tak to w jaki sposob?

W podobny, jak je instalowałeś. Uruchamiasz Windows w trybie awaryjnym,
uruchamiasz instalator sterowników, wybierasz usunięcie - i po bólu.
Oczywiście powinieneś użyć instalatora tej samej wersji sterowników, które
były zainstalowane. Potem pozostaje tylko posprzątanie różnych kopii plików,
które trafiły np. do dllcache.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)