Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 13:20:12 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> W dniu Wed, 29 Mar 2006 12:21:51 +0200, osoba określana zwykle jako
> Tomasz Pyra pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> No panie Manc... google z zapytaniem "mp3 file header format" nie
> pomaga?

Dałem radę :) Popełniłem głupi błąd (tak to jest jak się w vim-ie
edytuje pliki binarne) i wyciąłem jeden bajt za dużo.

:)

Wystarczy w ACM-owym pliku .wav znaleźć miejsce gdzie zaczyna się
nagłówek mpeg (po sekwencji 'data' są jeszcze 4 bajty z rozmiarem, a
dalej jest już początek nagłówka).
Wystarczy wyciąć wszystko wcześniej i już jest ładny .mp3 :)