Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 13:02:52 MET DST

"Michal Kwiatkowski" <mikeskil@polbox.odspamiacz.com> wrote in message
news:e0dd9q$5hv$1@news.onet.pl...

> Do tego wersja 10 corporate skutecznie blokuje ostatnią "poprawkę" XP i
> wychodzi że pirat :(

naprawde odinstaluj ten szajs i zainstaluj cokolwiek innego... cokolwiek
bedzie lepsze - naprawde...
Ja uzywam kerio 2.1.5 jest darmowe do uzytku domowego, do tego okazyjnie
przeskanuje system spy botem, mam ff + wtyczki blokujace jave i adblockera
nie posiadam wcale programu antywirusowego, komp jest wpiety do sieci i
dziala... nie ma wirusow ani spyware... i tak od 1,5 roku....