Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:34:05 MET DST

W dniu Wed, 29 Mar 2006 12:21:51 +0200, osoba określana zwykle jako
Tomasz Pyra pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No tylko właśnie szukam jakiegoś dokładniejszego opisu.

No panie Manc... google z zapytaniem "mp3 file header format" nie
pomaga?

>Próbowałem już róznych kombinacji z nagłówkami, najlepszy wynik jaki
>uzyskałem to było po prostu wycięcie nagłówka WAV i pozostawienie samych
>danych strumienia MPEG.

A jeżeli już próbowałeś tamto, to może podejrzyj np. źródła do Lame.

--
[------------------------] Borg spreadsheet program: Locutus 1-2-3.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]