Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: vestjin <vestjin_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 01:35:23 MET DST

>Mial ktos takiego robaka? Norton Antywirus z aktualna biblioteka nie wykrywa
>juz nic, Spybot tez nie, a problem jest nadal. Orientuje sie ktos jak ten
>"gnojek" sie nazywa?

Miałem, nie wiem jak toto się wabi, ale pomogło Spyware S&D + Dodaj/Usuń
Programy + msconfig (czy msconfig kiedyś zawiódł? :D )jak otworzysz okno

rogramu (w jakiś sposób z ikonki w tray'u), to dowiesz się co to za dziadostwo.

Później msconfig, reboot, awaryjny, Spybot, reboot. Jeśli pomogło, to na
wszelki wypadek regedit i wyszukaj w rejestrze albo po nazwie exe, albo samego
programu... i kasuj, kasuj, kasuj :D tylko nie przesadź.

Ostatecznie... jeśli już nic nie pomoże, to idź do sklepu, kup dobre piwo i
gazete, a w międzyczasie uruchom najlepszego antywirusa dla Windowsa - MS
Format c:\ :D

Pozdrawiam.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl