Re: Instalacja win 2k nie idzie do końca

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 22:35:40 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e05mcu$cnr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No dyskutowałbym.

> Poważnie? Jakoś mi się jeszcze nie udało...

Być może to jest moje zdanie ponieważ mam trochę zaproszeń do kogoś typu
"komputer mi się muli" albo coś podobnego...

> Wymyślać można. Ale jakieś fakty na poparcie tezy? I nie takie, że u
> kogoś tam coś tam.
>
> Długo czekałem z przesiadką na XP, podchodziłem do niego jak do jeża,
> moje 2000 po prostu działało. Potem musiałem i na początek nie widziałem
> większych różnic między 2000 i XP, poza międzymordziem. Z czasem
> zauważałem ich coraz więcej. A trochę zmian też jest pochowanych pod
> maską, których może zwykły użytkownik nie zauważa. Dla mnie choćby runas
> /savecred, zmienione DPAPI, Software Restriction Policy, SAFER...

Hmmm, zwolennik xp.... Dobra żartuje :), każdy używa to co woli u mnie na
przykład lepiej chodzi 2k niż xp :), i to zależy głównie od sprzętu u mnie
niestety chodzi gorzej od 2k :/

Myślę że to już [ E O T ]

--
Saper/nolin11