Re: Instalacja win 2k nie idzie do końca

Autor: vector <vector_at_krakooow.kki.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 16:34:40 MET

po ENTER powinno iść dalej... ja ostatnio zainstalowałem 2000 na
250GB dysku formatowanym i dzielonym na partycje pod XP. Później jak
już hulało na tym W2K to wyleciało totalnie - nie dało się nijak
podnieść systemu. Wywaliłem wszystko, zrobiłem od nowa partycje,
włączyłem obsługę 48bitową dysków i zrobiłem resztę partycji. Śmiga i
nie mysli o padzie :) Ale tak się można bawić jak nie ma żadnych
danych na dysku...