Re: Instalacja win 2k nie idzie do końca

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 11:20:08 MET DST

Saper/nolin11 wrote:

> 2. win2k jest o niebo stabilniejszy od xp.

No dyskutowałbym.

> 3. Niby 2k i xp to nt ale jakoś na xp więcej wirów można złapać...

Poważnie? Jakoś mi się jeszcze nie udało...

> 4. coś jeszcze można wymyślić :D

Wymyślać można. Ale jakieś fakty na poparcie tezy? I nie takie, że u
kogoś tam coś tam.

Długo czekałem z przesiadką na XP, podchodziłem do niego jak do jeża,
moje 2000 po prostu działało. Potem musiałem i na początek nie widziałem
większych różnic między 2000 i XP, poza międzymordziem. Z czasem
zauważałem ich coraz więcej. A trochę zmian też jest pochowanych pod
maską, których może zwykły użytkownik nie zauważa. Dla mnie choćby runas
/savecred, zmienione DPAPI, Software Restriction Policy, SAFER...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl