Re: Instalacja win 2k nie idzie do końca

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 21:14:15 MET

Użytkownik "vector" <vector@krakooow.kki.pl> napisał w wiadomości
news:dv435j$jg9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Kubuniek" <kubaa@fredry.net> wrote in message

> niestety. W

A propos kalwiatury spróbuj klawiaturę na usb podpiąć....
Zakładam że masz USB'ka....

> pytanie. Czy

W wyglądze to 1 - XP jest tylko ładniejszy
2. win2k jest o niebo stabilniejszy od xp.
3. Niby 2k i xp to nt ale jakoś na xp więcej wirów można złapać...
4. coś jeszcze można wymyślić :D

> to śmiesznie, bo mnie się nie chciało XP zainstalować ostatnio :D
>
> Ja jestem zwolennikiem NT4.0/5.0. Reszta wind jest do d....

WIN2k forever!! Rulllezzz :D

--
Saper/nolin11
mailto:nolin11_USUN_TO@interia.pl