Re: wyslij do - nagrywarka - jak zrobic ?

Autor: pawel <pabi_at_autograf.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 14:15:32 MET

mam ta opcje yslij do nagrywarka, i daje prawym na plik, wyslij do nagrywarka
(F) i w tej chwili mi wyskakuje na pasku na dole po prawej taki dymek : masz
gotowe pliki do nagrania, a ja chce zeby mi po prostu zaczal nagrywac od razu.
Jak klikne na ten dymek to pokazuje mi naped f i na nim jakby skrót do tego
pliku do nagrania ale nie am tam opcji kontynuuj nagranie ani nic takiego.

dopiero jak wysune plyte i wsune spowrotem to przy wysuwaniu wyswietla ze sa
pliki do nagrania i czy nagrac je teraz.

jak to ustawic zeby mi od razu nagrywal?