Re: wyslij do - nagrywarka - jak zrobic ?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 23:01:44 MET

[...]
> mam ta opcje yslij do nagrywarka, i daje prawym na plik, wyslij do nagrywarka
> (F) i w tej chwili mi wyskakuje na pasku na dole po prawej taki dymek : masz
> gotowe pliki do nagrania, a ja chce zeby mi po prostu zaczal nagrywac od razu.
> Jak klikne na ten dymek to pokazuje mi naped f i na nim jakby skrót do tego
> pliku do nagrania ale nie am tam opcji kontynuuj nagranie ani nic takiego.
>
> dopiero jak wysune plyte i wsune spowrotem to przy wysuwaniu wyswietla ze sa
> pliki do nagrania i czy nagrac je teraz.
>
> jak to ustawic zeby mi od razu nagrywal?

A to już nie wiem, tylko raz próbowałem nagrywać mechanizmem systemowym,
ale gdy zobaczyłem jaki z niego 'topór' (od słowa 'toporny'), to sobie
dałem spokój,
tym bardziej że ta cholera buforuje pliki gdzies w legendarnym
'Documents And Settings'\itd\...

Jest troche darmowych programów do nagrywania CD/DVD, więc ich używam.
Wiem że program 'AIMP MMC PRO' dodaje do menu kontekstowego polecenie
'Wyślij do Cośtam-Cośtam',
co oznacza moduł nagrywania CD tegoż programu, którego główym zadaniem
jednak jest
obsługa puszczania MP3-ek. Program jest białoruski, trzeba się przegryźć
przez konfigurację,
żeby zmienić język na angielski, więc nie wiem czy się pokusisz o
potestowanie...

Zdravim ;)

--