Re: jak postawic system na nogi (z "backupu")?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 00:57:42 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:dvsliq$j6p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ** Michal Kawecki wrote:
[...]
> Jeżeli można zrobić kopię plików to i można partycję skopiować -
> sypiący się dysk to np. może być taki, który brzęczy, ale nadal
> działa, chociaż podejrzewamy że zaraz padnie. Więc nie ma co gdybać.

Gdyby tak było, to wystarczyłoby podpiąć nowy dysk obok starego i
przekopiować te pliki lub całą partycję od razu w miejsce docelowe, bez
kombinowania z trzecim dyskiem po drodze.

> Stawiać XP na FAT to kretynizm (nie wiem po co w ogóle tą opcję
> pozostawiono) - nie podejrzewam z góry rozmówcy o kretynizm.

Oj, czuję że zaczynamy dyskusję o pietruszkę. Ja też nie podejrzewam
rozmówcy o kretynizm i sądzę, że skoro zdecydował się na tak nietypowy
sposób wykonywania kopii systemu, to miał w tym jednak jakiś cel.
Zresztą, tak się składa że ja znam ten cel - wystarczy zajrzeć w
archiwum tej grupy dyskusyjnej ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/