Re: jak postawic system na nogi (z "backupu")?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 00:10:35 MET

** Michal Kawecki wrote:

> Oczywiście. Zakładałem, że już jest za późno na zrobienie kopii
> partycji (z uwagi na sypiący się dysk).

Jeżeli można zrobić kopię plików to i można partycję skopiować -
sypiący się dysk to np. może być taki, który brzęczy, ale nadal działa,
chociaż podejrzewamy że zaraz padnie. Więc nie ma co gdybać.

> Poza tym, być może jest tam FAT, który ACL-i nie obsługuje.

Stawiać XP na FAT to kretynizm (nie wiem po co w ogóle tą opcję
pozostawiono) - nie podejrzewam z góry rozmówcy o kretynizm.