Re: maly programik do robienia znaków graficznych w drukarkach przemyslowych

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:26:27 MET

Ready napisał(a):
> produkcyjnej. Program chodzi na Windows 98 i nowszych. Podczas próby
> instalacji pojawia sie blad o nastepujacej tresci: "Exception
> EOIeError in module Logoxl.exe at 00041325. Klasa niezarejestrowana."

sorki, że tak późno, przez kilka dni nie sprawdzałem newsów.

dowiedz się np. od twórcy programu, jakiego środowiska programistycznego
użyto do stworzenia programu - możliwe, że trzeba doinstalować jakieś
środowisko runtime, które doda do systemu odpowiednie biblioteki.

nie napisałeś czy błąd występuje na każdym komputerze, na którym
próbujesz instalować. może sama instalka jest uszkodzona lub niekompletna?

--
Artur Grdeń
mega @ work