Re: maly programik do robienia znaków graficznych w drukarkach przemyslowych

Autor: Ready <megaservice_at_conecta.com.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 18:16:50 MET

Witam serdecznie. Pózno pisze, bo dopiero zjechalem z delegacji,
przepraszam za opóznienie. Jezeli chodzi o srodowisko
programistyczne, jakie zostalo uzyte do stworzenia tego softu, to nie
mam pojecia. Po pierwsze nie mam tak szerokiej wiedzy w tych sprawach
(mozna powiedziec, ze jestem laikiem), a po drugie sofcik byl po
cichu zalatwiany i zywcem przegrany z innego PC. Po prostu zostal
skopiowany katalog tego programu i najprawdopodobniej brakuje tego
srodowiska runtime, o którym wspominasz i brakuje odpowiednich
bibliotek. Blad pojawia sie ten sam przy próbie instalacji na
kazdym PC. Jak trzeba to moge go przeslac, aby lepiej mu sie
przyjrzec. Pozdrawiam.