[OT] Avast! wykrył Win32:CTX w pskavs.dll

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:16:13 MET

Witam!

Zainstalowałem Avasta!-a i po pierwszym skanowaniu program wykrył wirusa
Win32:CTX w pliku C:\WINDOWS\system32\ActiveScan\pskavs.dll. Avast! nie mógł
naprawić pliku i posadził go w kwarantannie. W zw z tym mam kilka pytań.
1. Czy idzie usunąć wirusa innym programem, a jeśli tak to jakim?
2. Plik znajduje sie w katalogu skanera antywirusowego on-line - Panda
ActiveScan. Dlaczego, więc miałby być to plik zawirusowany?

Pozdrawiam,
Palmer