Problem bluetooth HP nx6125

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:06:23 MET

Witam,

Mam problem z bluetooth na notebooku z serii nx6125.
Zainstalowalem sterowniki ze strony producenta, w menadzer urzadzen "widzi"
buetooth, jednak przy probie uruchomienia otrzymuje okienko "Licencja na
Oprogramowanie Bluetooth" z komunikatem "Bluetooth device was not
detected". Po kliknieciu na OK prosza mnie o wskazanie pliku license.dat Po
wyborze takiego pliku w folderze do ktorego wypakowalem archiwum
instalatora nic sie nie dzieje - bluetooth nie dziala. "Nie znaleziono
licencji Oprogramowania Bluetooth [2]".

Windows XP pro SP2
HP nx6125 ek157ea

Spotkal sie ktos z takim problemem ?