Re: Problem bluetooth HP nx6125

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 16:52:46 MET DST

"Kit" <kit@data.plwywal.to> napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problem z bluetooth na notebooku z serii nx6125.
> Zainstalowalem sterowniki ze strony producenta, w menadzer urzadzen
> "widzi"
> buetooth, jednak przy probie uruchomienia otrzymuje okienko "Licencja na
>
> Oprogramowanie Bluetooth" z komunikatem "Bluetooth device was not
> detected". Po kliknieciu na OK prosza mnie o wskazanie pliku license.dat
> Po
> wyborze takiego pliku w folderze do ktorego wypakowalem archiwum
> instalatora nic sie nie dzieje - bluetooth nie dziala. "Nie znaleziono
> [...]

Udalo mi sie samemu rozwiazac problem.
Okazuje sie ze wyjezdzajac w delegacje po za samym notebookiem, ladowarka
trzeba pamietac koniecznie aby spakowac CD Recovery dolaczone z laptopem
poniewaz sterowniki zamieszczone na oficjalnej stronie HP sa do... do
niczego.

Mimo instalacji wszystkich zawartch w Internecie nie moglem sobie poradzic.
Dopiero po powrocie do domu zainstalowalem te z CD Recovery i ruszylo - z
jednym malym ale... Otoz nie obylo sie bez reinstalacji systemu :(