Re: Nie ładują się strony w połączeniu https

Autor: Kermit The Frog <brak_at_adresu.mail>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 12:23:10 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dvp6m3$e8e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dodaj je do zaufanych oraz Opcje internetowe-> zakładka
> "Ogólne" --> "Dostępność"--> wyłącz opcję
> "Formatuj dokumenty używając mojego arkusza stylów".

Ta opcja nie była właczona, a dodanie do zaufanych nic nie zmienia.
> Plus poszukaj w Rejestrze :
> Sprawdź czy coś sie przyczepiło, powinno wygladać tak (lub dopisz
> https://)
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> URL\DefaultPrefix
> Domyślna=http://
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
> Prefixes
> home=http://
> www=http://

Wpisy w rejestrze są chyba OK., a w każdym razie są identyczne z wpisami na
komputerach na których bezpieczne połączenie działa.

> lub masz robaczka :-(
> Przeskanuj system w celu usuniecia robaczkow, wiruskow itp..

Raczej to wykluczałem ale strzeżonego... Przeskanowanie AdAwarem i SpyBotem
wykryło jakieś Tracking Cookie (2x). Po usunięciu oczywiście bez zmian.
Skanowanie antywirusem (AVK2006) nic nie wykryło.

Dodam, że system postawiony jest na nowym komputerze stosunkowo niedawno
(styczeń), jest na bieżąco aktualizowany i od początku chroniony wspomnianym
AVK i systemowym firewallem. Poza tym połączeniem szyfrowanym https wszystko
jest chyba w porządku.

Jeśli masz jeszcze jakieś pomysły to chętnie wypróbuję. W każdym razie
dzięki za zainteresowanie i chęci.

--
Pozdrawiam
Kermit