Re: Uzywa ktos Squida ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:58:43 MET

> Nie wiem do czego chcesz uzywac squida ale jesli do logowania to moze
> lepszym wyjsciem bedzie privoxy? Oprocz fajnego logowania masz jeszcze
> calkiem pozyteczne opcje antyreklamowe i antispy

Chce aby tylko generowal logi dostepu przez uzytkownikow do www. Bo mam caly
system raportowania w sieci takich dostepw, ale logi sa generowane ze squida
na linuksie. A mam kilka kompow poza ta siecia i sa na W2K. Jezeli ten
privoxy potrafi wygenerowac identyczne logi jak squid to mzoe jak
najbardziej byc

Fantom