Re: Nie ładują się strony w połączeniu https

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:37:17 MET

In news:dvois9$ae0$1@atlantis.news.tpi.pl,
Kermit The Frog <brak@adresu.mail> typed:
> Witam!
>
> Jest sobie mała sieć (6 komputerów - wszystkie z Win XP Home lub Prof)
> łączących się z Internetem przez proxy uruchomione na jednym z nich.
> Wszystkie komputery w sieci (poza jednym) bez problemu ładują strony
> https. Na tym jednym połączenie https jest nawiązywane i na tym koniec -
> ładowanie strony trwa w nieskończoność (nic się nie dzieje poza ruchem
> paska ładowania). Proxy nie ma żadnych ograniczeń i reguł dostępu. Zmiana
> nr IP komputera w sieci (i zamiana z innym) nic nie daje.
> Może ktoś ma jakieś sugestie, co można z tym zrobić?

Dodaj je do zaufanych oraz Opcje internetowe-> zakładka
"Ogólne" --> "Dostępność"--> wyłącz opcję
"Formatuj dokumenty używając mojego arkusza stylów".
Plus poszukaj w Rejestrze :
Sprawdź czy coś sie przyczepiło, powinno wygladać tak (lub dopisz
https://)
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..

lub masz robaczka :-(
Przeskanuj system w celu usuniecia robaczkow, wiruskow itp..
Ad-aware se1.06
http://www.download.com/3002-8022_4-10319876.html?tag=dir
Spybot Search&Destroy
http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=news
Spy sweeper www.webroot.com .
Startpage Guard http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy