XP: boot.ini: wpis "Linux Mandrake"

Autor: R.A.M. <r_ahimsa_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 17:12:08 MET

Dzień dobry,
Uprzejmie prosiłbym o pomoc w konfiguracji menu wyboru systemu
operacyjnego.
Mam dwa systemu: Windows XP oraz Linux Mandrake. W pliku boot.ini
dodałem ostatnią linię dla Mandrake'a:

[boot loader]
timeout=10
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)="Linux Mandrake"

O ile XP uruchamia mi się nadal poprawnie, to po wyborzez menu opcji
Linux Mandrake komputer się przebootowywuje. Nie jestem pewien czy
numer partition(5) jest poprawny (jak to sprawdzic???) ale próbowałem
też innych wartości. Może potrzebna jest jakaś opcja???
Bylibyście tak mili i pomogli mi to skonfigurować? Dziękuję bardzo.

/RAM/

PS. Jak zrobić żeby po ustawieniu boot.ini przestał się uruchamiać
grub? (bo dotąd korzystałem z gruba)