Re: Diagnoza peceta

Autor: _Zibi_ <nospam_at_nospam.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 22:22:09 MET

Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
news:441EFCDC.1060808@badworm.pl...
> Karta firmy PixelView? Jeśli tak to witam w klubie - u mnie zabawa ze
> sterownikami skończyła się (nieudaną) próbą naprawy systemu z płyty
> instalacyjnej co jeszcze bardziej namieszało w systemie i pomogła dopiero
> reinstalacja. Tak naprawdę to w 100% mi ten tuner ani razu nie zadziałał
> więc na nowym systemie już go nie instalowałem a kartę czym prędzej
> sprzedałem.
Trafiłeś w dziesiątkę - karta firmy PixelView. Co prawda starsza i na
starych driverach działała poprawnie, nie podobał mi sie tylko soft do
obsługi karty.Załadowałem nowy soft i drivery i chyba tu się zaczeły
problemy(soft lepszy ale drivery jak się okazało do d...). Zmylił mnie fakt
że krótko po tym dołożyłem kartę wifi i zacząłem się miotać wokół tych
zmian. Analiza logów i tego co zostaje po dampingu wskazuje na kartę TV.
Przyznam Ci rację jest to dość kłopotliwa karta, na starych drverach ją
potrafiłem opanować ale nowe to jakiś badziew. Czas ją chyba wymienić na
nowszą.

Pozdro, thx,