Re: Diagnoza peceta

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 22:41:47 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 22:22:09 +0100, _Zibi_ napisał(a):

> Trafiłeś w dziesiątkę - karta firmy PixelView. Co prawda starsza i na
> starych driverach działała poprawnie, nie podobał mi sie tylko soft do
> obsługi karty.Załadowałem nowy soft i drivery i chyba tu się zaczeły
> problemy(soft lepszy ale drivery jak się okazało do d...). Zmylił mnie fakt
> że krótko po tym dołożyłem kartę wifi i zacząłem się miotać wokół tych
> zmian. Analiza logów i tego co zostaje po dampingu wskazuje na kartę TV.
> Przyznam Ci rację jest to dość kłopotliwa karta, na starych drverach ją
> potrafiłem opanować ale nowe to jakiś badziew. Czas ją chyba wymienić na
> [...]

Wtrącę swoje 3 grosze, ponieważ również do niedawna byłem posiadaczem
leciwej Pixelview TV Pro. Masz rację, że karta sprawia kłopoty. Jednak
wcale to nie oznacza, że nie można jej "opanować". Polecam Ci użyć
*Bt8xx WDM driver 5.3.1*, który możesz ściągnąć np. tutaj:

http://surfnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/btwincap/btwdmdrvinstaller5.3.8.zip

Użyj go jednak tylko do *deinstalacji* istniejących już w systemie
sterowników. Jest to niezbędne, ponieważ ich instalacja jest normalnie
dość niesforna, zostawia bałagan w rejestrze.

Następnie wejdź tutaj:

http://www.prolink.com.tw/english/download/multimedia.htm

i spróbuj odnaleźć dokładny model swojej karty tv.

Ważne jest odinstalowanie wszystkich żółtych pytajników w menedżerze
urządzeń przed instalacją Pixelview Station z którym zainstalują Ci się
sterowniki.

Ale oczywiście - abstrahując - kartę warto zmienić na nowszą :-) co ja
niedawno uczyniłem (sig) i jestem bardzo z tej zmiany zadowolony.

--
#_Palomino 1700+   KT7H+ Gigabyte_#
#_Radeon 9200SE  LeadTek PVR 2000_#
#_WD1600JB  RAM 1,12GB  GSA-4163B_#