ROTFL, ale zagwozdka

Autor: Mike <michał_at_blah.com.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 22:47:19 MET

Windows nie przestanie mnie zaskakiwać.

Oto jaki wpis (info) znalazłem w logu "Directory Serviice" na pewnym
Windows 2000 Serverze:

"Aktualizacje bazy danych usługi katalogowej znowu się powiodły.
Usługa NetLogon została ponownie uruchomiona. "

Pomijajac ironie komunikatu, o co chodzi?

Inny komunikat znalazłem kilka dni temu, też smieszny, i tez nie znam
jego przyczyny:

"Usługa replikacji plików nie zabrania już komputerowi FOX zostać
kontrolerem domeny. Wolumin systemowy został pomyslnie zainicjowany i
usługa Netlogon zostałą powiadomiona, że jest on teraz gotowy do
udostepnienia jako SYSVOL."

Mike