Re: ROTFL, ale zagwozdka

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 09:56:58 MET

> "Aktualizacje bazy danych usługi katalogowej znowu się powiodły.
> Usługa NetLogon została ponownie uruchomiona. "

> Pomijajac ironie komunikatu, o co chodzi?

Oj, przydałaby się lekcja łindowsopolskawego :-)

Interpretacja: A.b.d.u.k. się "nie powiadały", przez co nie działała usługa
NetLogon. Nagle ni z tego ni z owego aktualizacja się udała ("have succeeded
again" albo coś tego typu), i NetLogon znowu działa.

Aby zdanie przestało narzekać, że aktualizacje działają a nie powinny,
zamień "znowu się powiodły" na "znów działają prawidłowo".

> Inny komunikat znalazłem kilka dni temu, też smieszny, i tez nie znam
> jego przyczyny:

> "Usługa replikacji plików nie zabrania już komputerowi FOX zostać
> kontrolerem domeny. Wolumin systemowy został pomyslnie zainicjowany i
> usługa Netlogon zostałą powiadomiona, że jest on teraz gotowy do
> udostepnienia jako SYSVOL."

Zamień "zostać" na "być".

Usługa replikacji plików zabraniała komputerowi FOX (nazwa sieciowa?) być
kontrolerem domeny. Teraz już nie zabrania - czyli albo się dała udobruchać,
albo zniknęła. W konsekwencji [wstaw drugie zdanie komunikatu"].

--
Azarien