Re: 82exmodulau.exe - mulenie C:\WINDOWS\Prefetch

Autor: mc <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 22:30:17 MET

dzięki za porady. ale okazało się że to jakiś prefetcher. z tym, że działa
on wadliwie, niby jest to standardowe narzędzie XP do optymalizacji pamięci
systemu, ale u mnie działa to w ten sposób, że całkowicie blokuje możliwość
działania systemu operacyjnego. nawet jeśli w rejestrze go wyłącze to i tak
się uruchamia. sprawdziłem wszystkim programami antyvirusowymi i innymi
antytrojanami, spywarami ale nic z tego. to jest prefetcher
pozdr
mc