Re: Jak zmienic w2ks w w2k?

Autor: Mike <michał_at_blah.com.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 22:22:04 MET

On Fri, 17 Mar 2006 09:20:36 +0100, maciek
<maciek@szorujbabciudokolejki.pl> wrote:

>Witam, korzystam z Windows 2000 Serwer. Chcialbym z niego korzystac jak
>ze zwyklej stacji roboczej. Nie uruchamiam na nim zadnych uslug, typu
>serwer DNS itp, ale wydaje mi sie, ze uruchamia mi sie niecl dluzej niz
>zwykle w2k. Co moge jeszcze wyciac, zeby dzialal i uruchamial sie szybciej?
>

>Z gory prosze o nie udzielanie rad typu: zmien system na w2k
>proffesional, albo na linuxa.
>

>Pozdrawiam.
>Maciek.

Poszukaj malego programiku - NTSwitch. Zamienia serwer na workstacje
przez zmiane kilku wpisow w rejestrach. Potem mozesz wrocic do
poprzednich ustawien, tym samym programem.

Niemniej watpie czy to jakos szczegolnie przyspieszy sprzeta, ale
zawsze mozesz sprobowac.

Mike