Re: 2 karty dzwiekowe na raz

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 10:49:35 MET

Użytkownik "Druid" <dszymanski@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:dvbsi5$g3v$1@news.onet.pl...
> Witam,
> czy win xp prof potrafi obsluzyc 2 karty dzwiekowe na raz zintegrowana -
> AC'97 i SB Live (chce nagrywac dzwiek z 2 roznych zrodel)

Chyba wszystkie Windy to potrafią. Z powodzeniem pędziłem już chyba na W95
SB-Live i staruszka Genius SoundMaker 16IE (odpowiednik funkcjonalny
SoundBlastera Pro).

> bo po zainstalowaniu wykrywa ok, ale jedna nie gra.....

Problem bardziej będzie w sterowaniu, bo jednocześnie nie za bardzo się da,
aaale ja np. robiłem tak, że w SBPro miałem (i mam nadal, tylko leży na
półce nieużywana) wzmacnioacz audio o mocy 6W, mostkowałem sygnał z SB-Live,
w SBPro ustawiałem głośność, i wrzucałem dźwięk na SBLive. I starsza karta
ładnie działała jako wzmacniacz mocy dla młodszej :)
Jeśli tylko nie pogryzą się przerwania, to powinno się w m iarę udać, jeśli
nie wprost, to naokoło.

--
LH