Re: Za duzy priorytet... :(

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 10:53:46 MET

Użytkownik "Marek Łapiński" <marek.lapinski@data.pl> napisał w wiadomości
news:dve0pp$fs2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> alt+ctrl+delete/procesy/ustaw priorytet/normalny - to pomaga, ale nie
> moge
> zmieniac za kazdym uruchomieniu :( Programik moze byc, ale najlepiej
> by
> bylo na poziomie rejestru (bez dodatkow).

Zobacz, czy przypadkiem w samym programie nie ma opcji ustawiania
priorytetu, z jakim program "pojedzie". Przykładem takiego programu jest
choćby Winamp. Miałem podobny problem iedyś i pomogło przełączenie w
opcjach. Inne metody skutkowały jedynie do konca grania danego utworu,
następny już leciał z priorytetem ustawionym w opcjach.

--
LH