Re: pagefile.sys w XP i swap w ogóle.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 09:10:33 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*cyberkid@chello.pI*, która zaskrzeczała:
> Korzystam z takiego rozwiązania jak Ty i swapa mam tylko i wyłącznie
> na partycji do tego przeznaczonej.

Eksperymentalnie zmieniałem swapy na dwóch XP i zauważyłem, że aplet do
zmieniania ma jakieś błędy - czasem niewłaściwie informuje o braku
miejsca na danej partycji (chociaż system widzi i może używać), albo
właśnie nie zmienia ustawień za pierwszym razem, w tym nie kasuje
starego swapa. Uparte klikanie na Ustaw i rebooty pomogły, ale trochę
się zdążyłem postresować. Jeśli aplet już nie pokazuje starego swapa to
można go skasować normalnie z poziomu eksplorera (pagefile.sys,
domyślnie zdaje się ukryty).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8