Re: pagefile.sys w XP i swap w ogóle.

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 08:31:15 MET

Dnia Fri, 17 Mar 2006 22:50:09 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Czy XP musi mieć plik wymiany na każdej partycji? Chyba nie, to
>nonsens. Czemu więc nie mogę ustanowić go na wydzielonej partycji?

Sprawdź jeszcze raz w ustawieniach pamięci wirtualnej, czy na pewno
zmieniłeś te ustawienia. Partycja systemowa - wybierasz pozycję 'bez
pliku stronicowania' i następnie zatwierdzasz wybór klikając przycisk
'ustaw', następnie przechodzisz na partycję, gdzie chcesz mieć swapa,
ustawiasz interesujące Cię parametry, np. 'rozmiar kontrolowany przez
system' i znów zatwierdzasz klikając przycisk 'ustaw'.

Korzystam z takiego rozwiązania jak Ty i swapa mam tylko i wyłącznie
na partycji do tego przeznaczonej.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM