pagefile.sys w XP i swap w ogóle.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 22:50:09 MET

Cześć

Od dawna mam specjalną partycję wymiany na dysku, niecałe 1G.
Zainstalowałem XP i w ustawieniach pamięci wirtualnej wyłączyłem
swapowanie na dwóch pierwszych partycjach, gdzie mam odpowiednio
system i dane. Ustawiłem natomiast 900MB na partycji od swapu. Komp
zażądał restertu, więc restartnąłem i co widzę w defragu?
1. Miejsce "nie do ruszenia", na C, zaznaczone na zielono i w jednym
kawałku, zmieniło się w pokwałkowany plik pagefile.sys, zaznaczony na
czerwono. Co jest grane? W ogóle go tam nie powinno być...
2. na partycji od swapu ani śladu po zajęciu miejsca na plik wymiany.
Nic się nie zmieniło. Co jest grane?
        Czy XP musi mieć plik wymiany na każdej partycji? Chyba nie, to
nonsens. Czemu więc nie mogę ustanowić go na wydzielonej partycji?

--
Jacek