Re: win2003/xp i okreslanie praw uzytkownikow

Autor: kinde <kinde_at_BLABLApoczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 17:46:01 MET

> Odszukaj polisy dotyczące kluczy HKU i je ręcznie dopisz do profili
> użytkowników:
> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp
>
> Ewentualnie nadaj po prostu uprawnienia dostępu do folderu
> C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\User tylko wybranym użytkownikom lub ich
> grupom.
>
> A iluż to użytkowników zamierzasz założyć pod XP, że staje się to
> problemem? ;-)

dziękuję za odpowiedź :)
co do xp'eka i użytkowników, pytałem z ciekawości, bo chciałem się "pobawić"
główny problem mam pod win2003, mianowicie, łącząc się terminalowo istnieje
możliwość "zagapienia się" i wyłącznia serwera, chciałbym tutaj usunąć
kilku użytkownikom możliwość na przykład dostępu do menu Start, do panelu
sterownia, etc. Serwer nie pracuje w domenie, jak takie rzeczy zrobić
najprościej?
po prostu nie czuję tego tematu, wyobrażam sobie taką rzecz:
- definiuję grupę "Użytkownicy terminalowi" i ustawiam jej pewne "parametry"
typu "brak możliwości dostępu do panelu strerowania"
- zakładam użytkownika terminalowy1, terminalowy2, itd i wrzucam ich do
grupy "Użytkownicy terminalowi" i..kuniec

czy da się to osiągnąć?

--
pozdrawiam
kinde