Re: win2003/xp i okreslanie praw uzytkownikow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 16:05:50 MET

Użytkownik "kinde" <kinde@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dv96o9$eob$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Nie zagłebiając się w szczegóły - chciałbym w windowsie xp/2003
> założyć nowego użytkownika, temu użytkownikowi (i TYLKO jemu):
> a) zabronić korzystania z panelu sterownia,
> b) zabronić restartować kompa

Odszukaj polisy dotyczące kluczy HKU i je ręcznie dopisz do profili
użytkowników:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp

Ewentualnie nadaj po prostu uprawnienia dostępu do folderu
C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\User tylko wybranym użytkownikom lub ich
grupom.

> Służy chyba do tego gpedit.msc ale udaje mi się tylko zmieniać
> globalne ustawienia.
> Co w przypadku większej ilości użytkowników, którym chcę nadać
> określone prawa, zakładanie grup w XP jest możliwe ale jak
> definiować prawa w nich obowiązujące?

A iluż to użytkowników zamierzasz założyć pod XP, że staje się to
problemem? ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/