Re: Aktualizacja XP off-line - proszę o pomoc

Autor: Robert <Rob_at_sport.com>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 17:45:11 MET

> Dostałeś już odpowiedź. Nie pisz tego samego na kilka grup!

Po pierwsze, napisałem na tę grupę zanim otrzymałem Twoją odpowiedź
na tamtą.
Po drugie, zauważyłem, że chociaż ta grupa ma w nazwie "nt", to są tu
wątki dotyczące xp, a ilość newsów jest tu nawet większa niż tam.
Dlatego wysłałem moje pytanie i tutaj.
Po trzecie, wolałbym aktualizować Windowsy plikami aytoryzowanymi
przez Microsoft.

Pozdrowienia
Robert