Re: zapisywanie rozszerzen wielkimi literami

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 17:40:10 MET

Osoba podpisana jako Artur Grdeń
<artur.grden_wytnij_to_@_wytnij_to_szewczykvw.pl> w artykule
<news:dv6ni8$oql$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> wielkość liter w rozszerzeniu plików, to nie kwestia systemu
> operacyjnego,

A jednak...
Jeżeli nazwa pliku/katalogu pasuje do dosowego szablonu 8.3, to na FAT32
zostanie zapisana tylko dosowa nazwa z samymi dużymi literami.
Jeśli nie wierzysz, sprawdź zawartość partycji FAT32 spod Win9x. Widok jest
koszmarny: w jednym katalogu INDEX.HTM i index.html itp.
Na pytanie, gdzie Win2k/XP trzymają nazwę "długą", jakoś nikt nie udzielił
odpowiedzi.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)