2003 w domenie - logowanie wielu użytkowników

Autor: RafalZ <ra_v_at_beztego.interia.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 19:08:49 MET

Witajcie!

Zainstalowalem 2003 (EE) domenowego, i spotkalem sie z taka niespodzianka.
Serwer pozwala mi na zalogowanie tylko 1 konsoli (zdalnie, lokalnie -
obojetnie) - gdy chce zalogowac sie dwa razy - nie ma szans.
Dziwi mnie to troche, bo obok mam 2003 bez domeny w ktorym nic nie
ustawiajac moge sie logowac chyba do 5 sesji.

Stad pytanie - bo nie znalazlem nic w gpedit i secpol -> gdzie moge
zezwolic na zalogowanie wiecej niz jednego uzytkownika.

Pozdrawiam!
ra_v