Re: Laptop + komp. stacjonarny - udostępnianie sieci

Autor: kondani <kondani_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 23:18:12 MET

Krzysztof Sobolewski SQ7RO wrote:
> Hello Raff,

> a jesli ustawisz na laptopie (chwilowo) wszystko na auto (pobieranie IP i
> DNS) to co sie dzieje ? Jesli system wszystko sam ustawia, powinno dzialac
> bez problemu. Wtedy popatrz jak to wyglada i skopiuj ustawienia - moze cos
> w nich jest nie tak.
> Rozumiem ze w pracy nie masz DHCP i musisz ustawiac parametery recznie ?
>
> pozdrawiam
> Krzysztof Sobolewski SQ7RO
> http://www.sq7ro.net/krzysiek

ja u siebie nie miałem żadnych problemów z taką pracą. A wygladalo
to u mnie tak:
mam dwie karty: (1) to ta dzięki której mam net i (2) to ta dzięki
której laptop ma net. oczywiście karta (1) zostala uzyta do
polaczenia sieciowego ktore jest skonfigurowane jako udostepnione.
karta (2) ma przypisany tylko adres i maske. karta w laptopie ma
oczywiscie ta sama maske i adres z tej samej sieci co (2) ale ma tez
ustawiona brame i serwer dns a jest to adres karty (2). u mnie dzialalo
bez problemow.
mam nadzieje ze pomoglem.
pozdrawiam.
kondani