Re: Laptop + komp. stacjonarny - udostępnianie sieci

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 22:24:42 MET

Hello Raff,

> Witam,
> Od razu mówię, że przestudiowałem pół sieci, i grupe również. Nie
> znalazłem
> jednak rozwiązania, a że moja wiedza nie jest tak duża jak większości
> z Was,
> musze prosić o pomoc.
> Mam w domu komp. stacjonarny - xp proff pl, sp1. 2 karty sieciowe. z
> pracy
> przynosze laptopa, tez xp prof, sp1. Chciałbym udostepnić net dla
> laptopa, ale
> MIMO WSZYSTKICH PRÓB nie udaje mi się. Juz mi ręce opadają...
> [...]

a jesli ustawisz na laptopie (chwilowo) wszystko na auto (pobieranie IP i
DNS) to co sie dzieje ? Jesli system wszystko sam ustawia, powinno dzialac
bez problemu. Wtedy popatrz jak to wyglada i skopiuj ustawienia - moze cos
w nich jest nie tak.
Rozumiem ze w pracy nie masz DHCP i musisz ustawiac parametery recznie ?

pozdrawiam
Krzysztof Sobolewski SQ7RO
http://www.sq7ro.net/krzysiek