Laptop + komp. stacjonarny - udostępnianie sieci

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 17:20:01 MET

Witam,
Od razu mówię, że przestudiowałem pół sieci, i grupe również. Nie znalazłem
jednak rozwiązania, a że moja wiedza nie jest tak duża jak większości z Was,
musze prosić o pomoc.
Mam w domu komp. stacjonarny - xp proff pl, sp1. 2 karty sieciowe. z pracy
przynosze laptopa, tez xp prof, sp1. Chciałbym udostepnić net dla laptopa, ale
MIMO WSZYSTKICH PRÓB nie udaje mi się. Juz mi ręce opadają... ustawiłem wszystko
tak, jak wg postów powinno być, komputery sie widzą, są w jednej grupie
roboczej, karta sieciowa, do której wchodzi sieć ma włączone udostępnianie łącza
internetowego, firewall aTrust personall widzi drugą sieć, i jest oznaczona jako
"trusted", a jednak nie mogę z laptopa wejść do netu. Na karcie sieciowej
laptopa ustawiłem IP, bramę domy slną i otoczenie sieciowe jako konfiguracja
alternatywna, nie chciałbym w pracy bawic sie w zmiany, tylko podłączyc laptopa
do stacji i pracować, ale to chyba nie powinno przeszkadzać? Co wg Was zrobiłem
nie tak? Czy mam podać swoją pełną konfigurację kart?
Bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Raff