Re: Ustawienia a szybkość

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 20:31:24 MET

Popołudniem 2006-03-06 (poniedziałek) Ania napisała:

> Dzięki.

> Otrzymuję odpowiedź, że nie można wyświetlić strony.
> Będę próbowała znaleźć gdzieś indziej w sieci.

> A jak mam odróżnić potrzebne rzeczy, np. potrzebne .dll od badziewia?

Zaznaczyłem specjalnie _producent_ - włącz sortowanie w tym programie wg
producenta, tak żeby rozszerzenia Microsoftu znalazły się na końcu. Od
góry będą wyświetlone wszystkie rozszerzenia firm trzecich. Nie powinno
być ich za dużo, kilka. Zaznacz je i wybierz Raport HTML - pliczek
udostępnij gdzieś na serwerze albo wrzuć jako txt tutaj.

> System operacyjny był wgrany przez dostawcę sprzętu, ale płytkę
> (oryginalną z licencją :-) oczywiście mam. Przy okazji wgrał również
> AVG Free, który teraz ciągle upomina się o aktualizację.

A więc spróbuj za pomocą AVG Control Center wyłączyć komponenty: Shell
Extension oraz AVG Resident Shield, a następnie uruchom:

sc stop Avg7UpdSvc
sc stop Avg7Alrt

i sprawdź teraz działanie programu.

> Nie.

I dobrze, więc nie trzeba borykać się z dodatkowymi problemami. Sprawdź
log z HijackThis (http://www.merijn.org/index.html), albo zleć komuś
niech Ci go sprawdzi, może jest coś niepożądanego. I porównaj oba logi z
dwóch komputerów; analogicznie z ShellExView i innymi narzędziami, które
zastosujesz.

PS. Odpal verifier.exe i upewnij się, że lista aktualnie weryfikowanych
sterowników jest pusta.

Powodzenia :)

--
pozdrawiam, *Pioruns*