Błąd w wyświetlaniu wolnego miejsca na dysku.

Autor: Marcin Kossakowski <69marcinNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 20:01:39 MET

Witam

Jaki zabieg należy zastosować aby wolne miejsce na danym dysku było
wyświetlane poprawnie? Używałem już Norton Disk Doctor oraz Scandisk. Ten
drugi znalazł tam jakieś błędy i usunął automatycznie. Defragmentacja w
ogóle nie chce ruszyć (ani ta windowsowa ani symanteca) ze względu na zbyt
małą ilość wolnego miejsca. Mimo usuwania większych i mniejszych plików
wartość 'wolna przestrzeń' stoi w miejscu. Jest to o tyle irytujące że
zostało ok. 60 mb co skutecznie utrudnia mi normalną pracę, blokując pamięć
wirtualną. Zaznaczam iż dysk jest partycją NTFS o wielkości 50 gb. OS: XP
SP2+włączone aktualizacje.

Pozdrawiam!
mk