Re: Ustawienia a szybkość

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 22:56:08 MET

Dzięki.

> ShellExView (http://www.nirsoft.net).
Otrzymuję odpowiedź, że nie można wyświetlić strony.
Będę próbowała znaleźć gdzieś indziej w sieci.

> Sprawdź rozszerzenia shella innych
> _producentów_, często jakieś DLLki i badziewia opóźniają operacje
> "myszkowe", szczególnie menu kontekstowego.
A jak mam odróżnić potrzebne rzeczy, np. potrzebne .dll od badziewia?

> Jak mówisz, nic nie instalowałaś więcej oprócz jednego programu do
> grafiki? Nie ma tam żadnego antywirusa?
System operacyjny był wgrany przez dostawcę sprzętu, ale płytkę
(oryginalną z licencją :-) oczywiście mam. Przy okazji wgrał również
AVG Free, który teraz ciągle upomina się o aktualizację.

> I najważniejsze. Czy komputery mają dostęp do Internetu?
Nie.

Pozdrawiam
Ania